0 Ваша Кошик
0
Вартість доставки в Луганськ - 250 грн

Уточнюйте, про можливість доставки та наявність квітів/товарів у потрібному вам місті, перед оплатою. Viber, WhatsApp, Telegram - +380974077575

Основні правила

Дані правила надання послуг є невід'ємною частиною Публічної оферти.

1. Оформлення та прийом замовлень

1.1. Згідно п. 2.2. Публічної оферти, за бажанням Клієнта замовлення може бути оформлене на сайті, по телефону, в online чаті магазину, через Viber, WhatsApp, Telegram чи інший месенджер або іншим зручним для Клієнта способом.

1.2. Замовлення вважається правильно і повністю оформленим, якщо Клієнт надав всю необхідну інформацію про отримувача замовлення, а також вказав достовірні контактні дані для зв'язку з ним.

1.3. Правильно і повністю оформлене замовлення приймається в обробку, тільки після отримання від Клієнта 100% вартості його замовлення. У разі, якщо за 2 години до зазначеного в замовленні часу доставки замовлення, наша Компанія не отримає повної оплати за замовлення, то замовлення буде або анульоване, або перенесене на інший час доставки, після його узгодження з Клієнтом. Якщо співробітники Компанії не зможуть зв'язатися з Клієнтом, для уточнення іншого часу доставки замовлення, воно може бути анульоване без узгодження з Клієнтом.

1.4. У разі надходження не повної суми вартості замовлення - виконання замовлення призупиняється до моменту отримання повної суми за замовлення.

2. Обробка замовлень

2.1. Після розміщення замовлення на сайті, йому присвоюється певний номер і статус, який свідчить про те на якій стадії знаходиться замовлення в даний момент часу. На сторінці "Статуси замовлень" можна побачити що означає кожен статус замовлення.

2.2. Статуси замовлень змінюються в робочий час Компанії в порядку черги обробки замовлень. Наприклад, якщо час розміщення замовлення - 20:00, 14.05.2015, статус замовлення буде змінено вже на наступний робочий день, тобто 15.05.15 з 9.00. Зазвичай зміна статусу замовлення відбувається протягом 5-15-ти хвилин.

2.3. Клієнт може подивитися статус свого замовлення в його особистому кабінеті на сайті компанії або уточнити статус замовлення у співробітників Компанії в робочий час.

2.4. Компанія починає формувати замовлення після того як замовлення було повністю оформлене, оплачене Клієнтом і прийняте в роботу Компанією.

2.5. Виконання замовлення, може бути призупинено, якщо Клієнт вказав не повну, чи не коректну інформацію про Одержувача і компанія не може зв'язатися з Одержувачем. Виконання замовлення буде продовжено після уточнення у Клієнта коректних контактних даних Одержувача (в робочий час компанії) або коли Одержувач вийде на зв'язок і Компанія зможе погодити з Одержувачем адресу і час доставки. В такому разі може змінитись час або навіть дата доставки замовлення, якщо Одержувач вийде на зв'язок за 1-2 години до кінця робочого дня компанії або в не робочий час Компанії.

3. Виконання / доставка замовлень

3.1. Доставка замовлення здійснюється Компанією в будь-яке, вказане Одержувачем, місце: в офіс, додому, в ресторан, університет, лікарню тощо.

3.2. Доставка замовлень здійснюється по часових інтервалах з 8:00 до 20:00 щодня. Мінімальна тривалість часового інтервалу - 1 година. Замовлення може бути доставлено Одержувачу не раніше, ніж через 2-3 години з моменту оформлення і оплати замовлення, якщо інший часовий проміжок не був погоджений з співробітниками Компанії, перед оформленням замовлення.

3.3. Замовлення "сьогодні на сьогодні" приймаються без узгодження до 15.00 за Київським часом. Якщо ж замовлення "сьогодні на сьогодні" було оформлене після 15.00, і Компанія вже не має можливості доставити його сьогодні, то замовлення підлягає анулюванню (з поверненням коштів Клієнту, якщо вони були сплачені) або переносу його доставки на іншу дату, за погодженням з Клієнтом.

3.4. Вартість доставки яку оплачує клієнт, передбачає доставку за однією адресою. Повторна доставка або доставка за іншою адресою оплачується додатково.

3.5. Час очікування кур'єром Одержувача на місці доставки не більше 10 хвилин. Потім кур'єр їде доставляти наступні замовлення, щоб не спізнитися на інші адреси. Для здійснення повторної доставки замовлення, Клієнт повинен оплатити повторно вартість доставки. Якщо Клієнт відмовляється оплачувати повторну доставку, замовлення не буде доставлено Одержувачу і оплата не повертається. При цьому замовлення буде вважатись повністю і належним чином виконаним Компанією.

3.6. Якщо кур'єр приїде за вказаною в замовленні адресою (у вказаний Клієнтом в замовленні час або в узгоджений з Одержувачем час), а одержувача не буде за вказаною адресою, то кур'єр залишить замовлення родичам, співмешканцям, колегам, консьєржу і т.д. або сусідам, якщо вони будуть не проти, з проханням передати його Одержувачу. При цьому замовлення буде вважатись повністю і належним чином виконаним Компанією.

3.7. У разі, якщо Клієнт попросив доставити замовлення без попереднього дзвінка Одержувачу, для уточнення адреси та часу доставки, і після приїзду кур'єра виявилося, що адреса надана Клієнтом є не вірною (помилка в номері будинку, квартири або вулиці) і у кур'єра Компанії буде можливість доставити замовлення за іншою правильною адресою, то кур'єр доставить замовлення Одержувачу за іншою адресою в погоджений з Одержувачем день і час, а замовник повинен буде додатково оплатити вартість повторної доставки за іншою адресою.

3.8. У разі, якщо Клієнт в замовленні вказав доставити замовлення без попереднього дзвінка Одержувачу, для уточнення адреси та часу доставки, і після приїзду кур'єра за адресою виявилося, що Одержувач проживає в іншому місті чи селі, то замовлення буде вважатись повністю і належним чином виконаним Компанією. Компанія не несе відповідальність за те, що замовник вказав не достовірні дані в замовленні.

3.9. Компанія залишає за собою право зв'язатися з Одержувачем, навіть якщо при оформленні замовлення клієнт вказав не телефонувати Одержувачу. Якщо Одержувач попросить доставити замовлення в інший день або час, то Компанія здійснить доставку замовлення тоді коли попросить про це Одержувач, а не в час який був вказаний Клієнтом в замовленні.

3.10. У разі поганих погодних умов, святкових або передсвяткових корок, оголошення повітряних тривог чи інших не передбачуваних обставин, допускається запізнення кур'єра на вказаний в замовленні час доставки або погоджений з Одержувачем час доставки. В таких ситуаціях кур'єр зателефонує Одержувачу і погодить з ним інший часовий інтервал доставки і доставка буде виконана в інший час.

4. Скасування замовлення або внесення змін

4.1. Клієнт може внести зміни в замовлення, за погодженням з Компанією, до моменту поки Компанія не почала формування замовлення. Зміни в замовленні, вважаються узгодженими, після письмового підтвердження з боку Компанії.

4.2. Клієнт може скасувати замовлення в робочий час компанії.

4.3. Якщо на момент, коли Клієнт звернувся з проханням скасувати замовлення:
4.3.1. замовлення ще НЕ було зібрано Компанією, то при скасуванні замовлення Компанія поверне клієнту повну вартість замовлення.
4.3.2. замовлення вже було частково чи повністю зібране Компанією, то при скасуванні замовлення Клієнтом повернення коштів за товари НЕ виконується. Компанія поверне клієнту лише суму вартості доставки, якщо клієнт оплачував її.

4.4. Якщо квіти під замовлення Клієнта були замовлені і оплачені постачальнику, то при скасуванні замовлення повернення коштів Клієнту НЕ виконується. Компанія поверне клієнту лише суму вартості доставки, якщо клієнт оплачував її.

4.5. Якщо Компанія підготувала замовлення, а Одержувач відмовляється від отримання замовлення, то повернення коштів Клієнту не виконується і замовлення буде вважатись повністю і належним чином виконаним Компанією.

4.6. Повернення коштів відбувається відповідно до умов Політики повернення Компанії.

4.7. Скасоване Клієнтом замовлення не буде доставлено Одержувачу

5. Зміни в роботі компанії у дні масового попиту

5.1. У зв'язку з різким зростанням кількості замовлень у дні масового попиту на послуги Компанії умови роботи Компанії в ці відрізняється в деяких положеннях. Уважно ознайомтесь з ними.

5.2. Під днями масового попиту маються на увазі такі свята і дати: Новорічні свята 30-31 грудня, Різдвяні свята 24-25 грудня і 6-7 січня, Міжнародний жіночий день 6-9 березня, День святого Валентина 13-15 лютого, День матері, Великдень і т.д.

5.3. Компанія наполегливо рекомендує Замовнику оформляти замовлення на день масового попиту заздалегідь (за 5-10 днів до дати доставки) щоб у Компанії була можливість замовити квіти у постачальника під ваше замовлення і він привіз їх на потрібну дату. Доставка завчасно оформлених замовлень здійснюється насамперед, а потім доставляються нові замовлення по мірі їх розміщення.

5.4. Доставка замовлення яке Клієнт розмістить 14 лютого або 8 березня після 12:00 може бути перенесена на наступний день, тобто 15 лютого або 9 березня, без сповіщення про це Замовника. Щоб уникнути цього - розміщуйте замовлення завчасно. Якщо Замовник не згодний з такимими умовами, Компанія пропонує йому відмовитися від розміщення замовлення після 12 години дня 14 лютого або 8 березня.

5.5. В дні масового попиту Компанія не дає ніяких гарантій, і знімає з себе відповідальність, щодо гарантування доставки Замовлення в певні часові інтервали. В ці дні ВСІ замовлення доставляються протягом дня з 7:00 до 23:00 з узгодженням часу доставки з Одержувачем. Час доставки який Замовник вказує в Замовленні вважається рекомендованим і в ці дні НЕ гарантується доставка в цей проміжок часу. Якщо Замовник не згодний з такимими умовами, Компанія пропонує йому відмовитися від розміщення замовлення на ці дати.

5.6. В дні масового попиту якщо в магазині будуть відсутні якісь квіти з будь-яких причин (сезонність, відсутність потрібного сорту/кольору) - буде виконана заміна на інші квіти, які будуть в наявності в магазині без узгодження з Клієнтом. Також Компанія може виконати заміну НЕ квіткової продукції (торти, іграшки, кульки, цукерки та ін.) без узгодження з Клієнтом на товар іншого виду або замість такого товару збільшити кількість квітів в букеті на вартість товару. Якщо Замовник не згодний з такимими умовами, Компанія пропонує йому відмовитися від розміщення замовлення на ці дати.

5.7. Компанія НЕ може гарантувати у дні масового попиту доставку замовлення в невеликі міста чи села. Можливість і вартість доставки уточнюйте перед розміщенням чи оплатою замовлення.

5.8. Фотозвіт у вказані дні масового попиту та 1 день до і 1 день після Компанія не гарантує.

5.9. Вартість доставки у дні масового попиту може відрізнятись від стандантної вартості доставки у звичайні дні.

5.10. В дні масового попиту термін зміни статусу замовлення може займати до 2-х робочих днів, що пов'язано з різким зростанням кількісті замовлень. Тобто Замовник не відразу може отримати сповіщення про те, що замовлення було доставлено.

5.11. Компанія може призупиняти прийом нових замовлень щоб мати можливість опрацювати замовлення які були вже розміщені клієнтами.

6. Фотозвіт: особливості надання послуги

Фотозвіт - це фотографія самого замовлення або одержувача з замовлення під час доставки замовлення.

6.1. Фотозвіт - послуга яка надається безкоштовно і доступна не у всіх містах.

6.2. Кур'єр може зробити фото одержувача з букетом тільки в тому випадку, якщо одержувач буде не проти цього.

6.3. Компанія не дає жодних гарантій щодо фотозвіту.

У більшості випадків відсутність фотографії є наслідком відмови одержувача, рідше - різні непередбачені ситуації з боку компанії (кур'єра). Найчастіше доставка квітів є сюрпризом для одержувача, який може наступити як рано вранці, так і пізно ввечері, як вдома, так і на роботі або в будь-яких інших місцях (зазначених в замовленні) і як наслідок - одержувач не готовий до зйомки.

6.4. Залежно від міста де доставляється замовлення, кур'єр може робити фотографію за допомогою фотоапарата або телефону. Фото можуть бути різного розміру і якості.

6.5. Зазвичай фотографія відправляється клієнту протягом 24 годин з моменту доставки замовлення, однак, в деяких випадках, цей процес може тривати до 5 днів.

7. Інші умови

7.1. Якщо замовлення не було виконано повністю або частково з вини Компанії, Клієнт має право вимагати компенсацію, або, воно може бути виконане в найближчий можливий час за погодженням з Клієнтом (політика повернення). Сума компенсації не може перевищувати вартості замовлення.

7.2. Компанія не несе відповідальність перед Клієнтом (платником), якщо платіжний сервіс, за допомогою якого Клієнт оплачує замовлення, порушує умови договору або встановлює додаткові комісії.

7.3. Угода між Клієнтом та Компанією діє з моменту її укладення, до моменту виконання послуги. Моментом виконання послуги вважається момент вручення замовлених Клієнтом товарів Одержувачу чи Клієнту.

7.4. Сторони погоджуються, що будь-які спірні ситуації, вирішення яких не вдалося досягти шляхом переговорів, вирішуються відповідно до українського законодавства в українському суді.

7.5. Компанія залишає за собою право відмовити у наданні послуг клієнту якщо:
- клієнт має ознаки алькогольго/наркотичного сп’яніння;
- клієнт у стані агресивного збудженого стану або вживає нецензурні слова;
- клієнт не досяг повноліття (без згоди батьків);
або по іншим причинам без пояснення причин.