0 Ваша Кошик
0
Вартість доставки в Луганськ - 250 грн

Уточнюйте, про можливість доставки та наявність квітів/товарів у потрібному вам місті, перед оплатою. Viber, WhatsApp, Telegram - +380974077575

Що означають статуси замовлень

На цій сторінці Ви можете подивитися що позначає кожен статус замовлення і коли він присвоюється замовленню.

Основні статуси замовлень:

Оформлене- автоматично присвоюється замовленню відразу після його розміщення в магазині.

Очікує оплати - замовлення перевірено менеджером магазину. Очікується надходження оплати за замовлення.

Оплачене - кошти за замовлення отримані і після перевірки менеджером замовлення буде підтверджено.

Підтверджено - оплата за замовлення отримана. Замовлення підтверджено менеджером і передано в роботу. Очікується доставка замовлення в зазначеі дату і час.

Виконано - замовлення доставлено Одержувачу.

Анульовано - замовлення скасоване і не буде доставлено. Статус присвоюється замовленням які не були оплачені або якщо Клієнт скасував замовлення.

Додаткові статуси замовлень:

На перевірці - статус може бути присвоєний:
а) автоматично при оплаті способом оплати з попередньою перевіркою платежу платіжним сервісом (2Checkout.com);
б) вручну менеджером компанії якщо сталася помилка під час оплати і потрібна перевірка платежу.

Помилка оплати - під час оплати замовлення сталася помилка. При виникненні помилки кошти можуть списатися з рахунку Клієнта. Статус "Помилка оплати" вручну змінюється оператором компанії на "На перевірці", після чого виконується додаткова перевірка платежу. Якщо кошти не списались з рахунку Клієнта, статус замовлення змінюється на "Очікує оплати", а якщо списалися - замовленню буде назначений статус "Підтверджено".

На утриманні - виконання замовлення призупинено. Менеджер магазину не може зв'язатися з Вами для уточнення деталей по замовленню: у нас немає Вашого номеру телефону або пошти, Ви не відповідаєте на дзвінки або листи, не працює зазначений номер телефону або поза зоною доступу. Вам потрібно терміноно зв'язатися з нами.

Повернуто - присвоюється замовленню після повернення коштів (якщо Клієнт скасував замовлення або робиться компенсація).